تاکید استاندار سیستان وبلوچستان بر مشارکت بخش خصوصی و دولتی در توسعه گردشگری

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری گفت: استاندار سیستان وبلوچستان بر مشارکت همگانی و هم افزایی همه بخش های دولتی و خصوصی در توسعه و رونق گردشگری استان تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا، خیرالنساء امیری گفت: به منظور تسریع و پیشرفت پروژه‌های گردشگری مربوط به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جلسه‌ای به ریاست محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور طهرانی‌مقدم مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و سایر مدیران کل استانی روز یکشنبه ۱۴ مرداد در دفتر فرماندار ویژه شهرستان چابهار برگزار شد.

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان های چابهار و دشتیاری افزود: در ابتدای جلسه مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گزارشی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی ارائه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز با تاکید بر توسعه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی گفت: لازمه توسعه استان و خصوصاً شهرستان چابهار که به عنوان پیشانی توسعه با محوریت رونق گردشگری در سواحل مکران مطرح می‌شود پرداختن و نگاه جدی به ظرفیت‌های بالقوه موجود گردشگری با تقویت زیرساخت‌هاست.

محمد کرمی تاکید کرد: در این راستا لازم است حمایت ویژه‌ای از بخش خصوصی انجام شود و تمامی دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به پاسخ استعلامات و انجام مراحل قانونی اخذ زمین و صدور پروانه‌های ایجاد، اتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403051500723
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha